Prolom voda
Prolom voda
Naslovna  |  PC info  |  Saopštenje za medije "Obrazovnog informatora" povodom predstojeće XII konferencije budžetskih korisnika
Povećaj veličinu slova Vrati na prvobitnu veličinu slova Samnji veličinu slova štampaj štampaj
 

Pošalji prijatelju

PC info

10. 12. 2018.

Saopštenje za medije "Obrazovnog informatora" povodom predstojeće XII konferencije budžetskih korisnika

Tradicionalno, krajem svake budžetske godine, Obrazovni informator u saradnji sa predstavnicima nadležnih institucija i strukovnih udruženja u javnom sektoru, organizuje godišnju KONFERENCIJU BUDžETSKIH KORISNIKA.

Saopštenje za medije Obrazovnog informatora:

 

NAJAVA XII KONFERENCIJE BUDžETSKIH KORISNIKA – SAVETOVANjA „Strukovno udruživanje i društvene reforme”  – INICIJATIVE ZA UDRUŽIVANjE U ASOCIJACIJU UDRUŽENjA U VANPRIVREDI – SEMINARA O DIGITALIZACIJI
___________________________________________________________________



Tradicionalno, krajem svake budžetske godine, Obrazovni informator u saradnji sa predstavnicima nadležnih institucija i strukovnih udruženja u javnom sektoru, organizuje godišnju KONFERENCIJU BUDžETSKIH KORISNIKA.
Ove konferencije održavaju se sa ciljem da se, na osnovu sumiranja najvažnijih pitanja u budžetskom poslovanju u tekućoj kalendarskoj godini, sagledaju prioritetne poslovne obaveze i rokovi izvršavanja u narednoj budžetskoj godini, a koje se tiču primene propisa u praksi.


Ovogodišnja XII po redu Konferencija biće održana 12.12.2018. godine u Sava Centru od 10.00, i besplatna je za sve budžetske korisnike.

Pored pravno-ekonomskog poslovanja, naglasak će biti stavljen na pitanja promena u obavljanju poslova u kontekstu elektronskog poslovanja. Digitalna transformacija je zadatak od posebnog reformskog interesa, pa su tako u Program Konferencije uvrštene teme koje se tiču digitalne transformacije i e-Uprave, kao i lokalne samouprave kao nezaobilaznog činioca digitalne transformacije budžetskih korisnika.


Drugi deo Konferencije poslovično je posvećen uvidu u pravno-ekonomsko poslovanje u 2019. – godini, i to kroz prikaz najvažnijih poslovnih obaveza i rokova budžetskih korisnika u 2019. godini  (sistem plata • finansije • radni odnosi • porezi • javna svojina • javne nabavke).


U radu ovogodišnje Konferencije očekuje se aktivno učešće svih predstavnika strukovnih udruženja u javnom sektoru: direktora i menadžera, pravnika, ekonomista, univerzitetskih profesora, profesora, lekara, socijalnih radnika, kulturnih poslenika, novinara, glumaca, umetnika, regulatornih tela, predstavnika sindikalnih organizacija. To je ujedno i prilika da predstavnici udruženja u vanprivredi uzmu učešće na Savetovanju „Strukovno udruživanje i društvene reforme”, koje će se održati 12.12.2018. u Domu vojske od 20.00,  a kome prethodi strukovno okupljanje koje za cilj ima inicijativu za osnivanjem krovnog saveza udruženja svih profesionalno i strukovno organizovanih asocijacija u vanprivredi – od 18.00. 

Najavljeno iniciranje osnivanja ove asocijacije podrazumeva podizanje strukovnog udruživanja u vanprivredi na viši nivo, što bi kao glavni efekat trebalo i moglo da ima kako kvalitetnije umrežavanje zaposlenih u ovoj oblasti, tako i preciznije formulisane stavove stručne prakse po svim pitanjima koje je u javnim službama potrebno rešavati. Budući „savez struka” objedinjavao bi i rešavao zajedničke probleme, ali i pomagao da se predstavnici svake pojedinačne delatnosti osnaže u  pozicijama odlučivanja o svojoj profesiji.


Obrazovni informator se nada da će ovo saborovanja, pod devizom Umetnost življenja i radost udruživanja, a kroz zajednički rad i rezultate udruživanja, doprineti prosperitetu društva u celini.
Nakon Savetovanja o značaju profesionalizacije u društvenim promenama i prezentacije našeg projekta „Znanjem do ekonomskog prosperiteta – Mi svi”, sledi umetnički program uz svečanu večeru.


Na inicijativu velikog broja korisnika, a radi uštede vremena i putnih troškova učesnika iz unutrašnjosti, u četvrtak 13.12.2018. u 10.00 – hotel Life Design, Balkanska 18, Beograd – organizujemo seminar PRAKTIČNA PRIMENA DIGITALNE TRANSFORMACIJE U POSLOVANjU BUDžETSKIH KORISNIKA”, namenjen direktorima, pravnicima, računo¬vođama i svim zaposlenima, a koji je u funkciji odpočinjanja upravljanja digitalizovanim pravno-ekonomskim poslovima, sa sledećim programom:


1. DA LI RIZIKUJEMO I KOLIKO SMO BEZBEDNI U „DIGITALNOSTI“?


2. ELEKTRONSKI DOKUMENT, ELEKTRONSKI POTPIS I PEČAT


3. NORMATIVNO REGULISANjE IKT BEZBEDNOSTI I IMPLEMENTACIJA U TEKUĆE POSLOVANjE Predavači su IKT konsultanti u OI: Saša M. Milašinović – sertifikovani ekspert za digitalne transformacije, Anita Pratljačić i mr Dragan Marinković.
Kotizacija za seminar sa radionicom po učesniku iznosi: za pretplatnike 8.900,00 sa PDV, a za ostale učesnike 14.000,00 sa PDV. Uplatu izvršiti na žiro račun 265-1630310006149- 98, PIB: 100037959 ili u gotovini prilikom dolaska na savetovanje.


Organizacioni odbor

 


Informacija može da sadrži stav koji nije stav Press centra UNS-a, ukoliko to nije izričito navedeno. Odgovornost za sadržinu informacije i tačnost podataka snose fizička lica ili pravna lica u čije ime je Press centar prosledio informaciju.


Komentari (0)

ostavi komentar

Nema komentara.

Ostavi komentar

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, pretnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni.

Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove UNS-a.

Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu unsinfo@uns.org.rs