PC info
10. 12. 2018.
Saopštenje za medije "Obrazovnog informatora" povodom predstojeće XII konferencije budžetskih korisnika
Tradicionalno, krajem svake budžetske godine, Obrazovni informator u saradnji sa predstavnicima nadležnih institucija i strukovnih udruženja u javnom sektoru, organizuje godišnju KONFERENCIJU BUDžETSKIH KORISNIKA.
Saopštenje za medije Obrazovnog informatora:
NAJAVA XII KONFERENCIJE BUDžETSKIH KORISNIKA – SAVETOVANjA „Strukovno udruživanje i društvene reforme” – INICIJATIVE ZA UDRUŽIVANjE U ASOCIJACIJU UDRUŽENjA U VANPRIVREDI – SEMINARA O DIGITALIZACIJI
___________________________________________________________________
Tradicionalno, krajem svake budžetske godine, Obrazovni informator u saradnji sa predstavnicima nadležnih institucija i strukovnih udruženja u javnom sektoru, organizuje godišnju KONFERENCIJU BUDžETSKIH KORISNIKA.
Ove konferencije održavaju se sa ciljem da se, na osnovu sumiranja najvažnijih pitanja u budžetskom poslovanju u tekućoj kalendarskoj godini, sagledaju prioritetne poslovne obaveze i rokovi izvršavanja u narednoj budžetskoj godini, a koje se tiču primene propisa u praksi.
Ovogodišnja XII po redu Konferencija biće održana 12.12.2018. godine u Sava Centru od 10.00, i besplatna je za sve budžetske korisnike.
Pored pravno-ekonomskog poslovanja, naglasak će biti stavljen na pitanja promena u obavljanju poslova u kontekstu elektronskog poslovanja. Digitalna transformacija je zadatak od posebnog reformskog interesa, pa su tako u Program Konferencije uvrštene teme koje se tiču digitalne transformacije i e-Uprave, kao i lokalne samouprave kao nezaobilaznog činioca digitalne transformacije budžetskih korisnika.
Drugi deo Konferencije poslovično je posvećen uvidu u pravno-ekonomsko poslovanje u 2019. – godini, i to kroz prikaz najvažnijih poslovnih obaveza i rokova budžetskih korisnika u 2019. godini (sistem plata • finansije • radni odnosi • porezi • javna svojina • javne nabavke).
U radu ovogodišnje Konferencije očekuje se aktivno učešće svih predstavnika strukovnih udruženja u javnom sektoru: direktora i menadžera, pravnika, ekonomista, univerzitetskih profesora, profesora, lekara, socijalnih radnika, kulturnih poslenika, novinara, glumaca, umetnika, regulatornih tela, predstavnika sindikalnih organizacija. To je ujedno i prilika da predstavnici udruženja u vanprivredi uzmu učešće na Savetovanju „Strukovno udruživanje i društvene reforme”, koje će se održati 12.12.2018. u Domu vojske od 20.00, a kome prethodi strukovno okupljanje koje za cilj ima inicijativu za osnivanjem krovnog saveza udruženja svih profesionalno i strukovno organizovanih asocijacija u vanprivredi – od 18.00.
Najavljeno iniciranje osnivanja ove asocijacije podrazumeva podizanje strukovnog udruživanja u vanprivredi na viši nivo, što bi kao glavni efekat trebalo i moglo da ima kako kvalitetnije umrežavanje zaposlenih u ovoj oblasti, tako i preciznije formulisane stavove stručne prakse po svim pitanjima koje je u javnim službama potrebno rešavati. Budući „savez struka” objedinjavao bi i rešavao zajedničke probleme, ali i pomagao da se predstavnici svake pojedinačne delatnosti osnaže u pozicijama odlučivanja o svojoj profesiji.
Obrazovni informator se nada da će ovo saborovanja, pod devizom Umetnost življenja i radost udruživanja, a kroz zajednički rad i rezultate udruživanja, doprineti prosperitetu društva u celini.
Nakon Savetovanja o značaju profesionalizacije u društvenim promenama i prezentacije našeg projekta „Znanjem do ekonomskog prosperiteta – Mi svi”, sledi umetnički program uz svečanu večeru.
Na inicijativu velikog broja korisnika, a radi uštede vremena i putnih troškova učesnika iz unutrašnjosti, u četvrtak 13.12.2018. u 10.00 – hotel Life Design, Balkanska 18, Beograd – organizujemo seminar PRAKTIČNA PRIMENA DIGITALNE TRANSFORMACIJE U POSLOVANjU BUDžETSKIH KORISNIKA”, namenjen direktorima, pravnicima, računo¬vođama i svim zaposlenima, a koji je u funkciji odpočinjanja upravljanja digitalizovanim pravno-ekonomskim poslovima, sa sledećim programom:
1. DA LI RIZIKUJEMO I KOLIKO SMO BEZBEDNI U „DIGITALNOSTI“?
2. ELEKTRONSKI DOKUMENT, ELEKTRONSKI POTPIS I PEČAT
3. NORMATIVNO REGULISANjE IKT BEZBEDNOSTI I IMPLEMENTACIJA U TEKUĆE POSLOVANjE Predavači su IKT konsultanti u OI: Saša M. Milašinović – sertifikovani ekspert za digitalne transformacije, Anita Pratljačić i mr Dragan Marinković.
Kotizacija za seminar sa radionicom po učesniku iznosi: za pretplatnike 8.900,00 sa PDV, a za ostale učesnike 14.000,00 sa PDV. Uplatu izvršiti na žiro račun 265-1630310006149- 98, PIB: 100037959 ili u gotovini prilikom dolaska na savetovanje.
Organizacioni odbor
Informacija može da sadrži stav koji nije stav Press centra UNS-a, ukoliko to nije izričito navedeno. Odgovornost za sadržinu informacije i tačnost podataka snose fizička lica ili pravna lica u čije ime je Press centar prosledio informaciju.
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.