Prethodni događaji
06. 12. 2012. Press centar, 6.decembar 12.00 sati
Održivo poslovanje i izveštavanje u Srbiji – PR ili poslovna strategija
Tribina Beogradskog nedeljnika "Vreme"
Održivo poslovanje i izveštavanje u Srbiji – PR ili poslovna strategija
Danas ni jedna kompanija ne može izbeći odgovor na očekivanja društva u pogledu odgovornog i održivog poslovanja.
U društvu postoje različite i stalne dileme u vezi sa ovim i mnogim drugim pitanjima vezanim za poslovanje.
Neka od pitanja o kojima će se biti reči na tribini:
-Na koji način država podstiče kompanije da se odgovorno ponašaju, odnosno da budu odgovornije i od nje same?
-Ko treba da bude nosilac te odgovornosti, poslovna savest ili propisi? Ko u kolikoj meri? Može li jedno bez drugog?
-U kom trenutku kompanija počinje da misli o svom okruženju, prirodnom, poslovnom, društvenom? Kada počinje da postavlja ista pitanja koja postavljaju nevladine organizacije?
-Da li se u Srbiji često dešava da su kompanije spremne da se dobrovoljno odreknu nečega od čega bi mogle da profitiraju? Da same sebi postave više ciljeve od onih koje postavlja država?....
Učesnici:
-Rasim Ljajić, Ministar spoljne i unutrašnje trgovine, telekomunikacija i informacionog društva Vlade republike Srbije
-Aleksandros Daniidilis, generalni direktor kompanije HEINEKEN, Srbija
-Ramon Weidinger, generalni direktor kompanije Cola-Cola HBC. Srbija
-Džejms Tornli, Senior partner revizorske kuće KPMG
-Predstavnik nevladinog sektora
Moderator- Zoran Stanojević
Komentari (0)
ostavi komentarNema komentara.